vineri, 17 septembrie 2010

Cum apar hainele urâte?

Poate că vi s-a întâmplat să treceţi pe lângă vitrina unui magazin şi să vă întrebaţi de unde Dumnezeu aduc oamenii ăia haine atât de kitsch-oase şi urâte şi total aiurea. Sau să vedeţi pe stradă femei, bărbaţi îmbrăcaţi extrem, dar extrem de hidos. Şi când zic "hidos" nu mă gândesc la hainele care nu sunt de firmă sau care nu sunt din mall. Mă refer la hainele a căror origine îmi este imposibil de identificat.
Ei bine, am stat şi m-am gândit şi mi-am dat seama că lucrurile sunt destul de simple. Hainele astea au nişte creatori gen Laurette, Simona Sensual sau Bianca Drăguşanu, care, în încercarea lor de a copia nişte piese de bază din creaţiile marilor designeri, eşuează în cel mai oribil mod cu putinţă. Pentru că nu au îndemânarea, talentul şi simţul esteticului să poată interpreta tendinţele propuse, nu reuşesc decât să facă nişte monstruozităţi care ar trebui interzise pe piaţă.
Da, înţeleg că nu toată lumea este preocupată de modă în mod voluntar, dar, decât să cumperi o asemenea piesă, de genul cămăşilor din satin, blugilor şalvar sau genţilor din piele de crocodil, mai bine alegi piese basic, care nu se demodează şi pe care nu ai cum să îţi iroseşti banii. Tricouri, maiouri, albe, negre sau nude pink, blugi drepţi, conici, închişi la culoare, cu talie medie, pantofi cu toc înalt culoare neutră,pală,tenişi,jachete boyfriend, cămăşi lejere din materiale fine(bumbac, mătase), eşarfe în culori închise sau foarte deschise, uni sau poate cu un imprimeu discret, rochie lungă, din jerse, să îţi pice bine pe tine oricâte kilograme ai slăbi sau te-ai îngrăşa, sandale joase, fără multe detalii, simple, maro,nude sau negru, flip-flops, o geantă maxi, dar şi un plic care să se asorteze hainelor din garderobă şi accesorii cât mai simple şi mai fine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu